Podejmując się opieki serwisowej mamy pełną świadomość, że każda najdrobniejsza awaria skutkuje stratą cennego czasu pracowników, pieniędzy i nerwów. Decydując się na umowę serwisową, zyskują Państwo komfort i bezpieczeństwo.
Potrzeby każdej firmy są inne, a naszym celem jest dobranie najbardziej optymalnego rozwiązania pod względem zakresu usług. Pierwszym krokiem przed objęciem nowego klienta opieką serwisową jest dokładne rozpoznanie jego potrzeb. Zapoznajemy się z istniejącą infrastrukturą komputerową firmy – sieć, stanowiska robocze, drukarki i urządzenia peryferyjne. Następnie na tej podstawie tworzymy szczegółową ofertę zawierającą 2 opcje pakietowe do wyboru dostosowane do wielkości sieci i infrastruktury. Dzięki temu podpisując umowę nasz Klient wie dokładnie, za co płaci i ma pewność, że zakres opieki serwisowej odpowiada jego potrzebom.
POMOC ZDALNA
Kluczowym atutem jest POMOC ZDALNA – suport techniczny i obsługa sieci komputerowej na odległość. Za pomocą zdalnego pulpitu nasz serwisant jest w stanie w każdym momencie połączyć się z siecią klienta, aby zdiagnozować i rozwiązać problem.
W trakcie umowy serwisowej służymy kompleksowym doradztwem w zakresie oprogramowania, modernizacji sieci, optymalizacji.
CO ZYSKUJESZ Z OPIEKĄ SERWISOWĄ :
- Instalacja i serwis sprzętu komputerowego
- Instalacja i serwis urządzeń peryferyjnych
- Dostawa nowego sprzętu komputerowego
- Nadzór nad archiwizacją i zabezpieczeniem danych
- Nadzór nad zabezpieczeniem sieci
- Dostawę części zamiennych w cenach hurtowych
- Consulting IT – doradztwo w zakresie infrastruktury komputerowej firmy
- Sprzęt zastępczy na czas naprawy
- Pomoc zdalna
SPRAWDŹ NAS
Nie jesteś pewien, czy Twoja firma potrzebuje opieki serwisowej? Chciałbyś zobaczyć, czy stała opłata miesięczna to rozwiązanie dla Ciebie? Poznaj nasze standardy pracy korzystając z naszych usług w ramach pogotowia informatycznego.